Naval Group participă la UDT 2022, eveniment dedicat apărării și securității submarine

În perioada 7 – 9 iunie, Naval Group participă la UDT 2022 la Rotterdam, unde prezintă cele mai recente inovații în sistemele subacvatice.

Naval Group, jucător cheie pe piețele de drone subacvatice și energie

În ultimii ani, operațiunile subacvatice au evoluat către moduri de supraveghere și luptă mai conectate și complexe. Acestea sunt susținute de noi mijloace, cum ar fi echipamente autonome fără pilot. Amenințările subacvatice pe mare sunt multiple: submarine de atac, drone, torpile grele, mine navale etc. În consecință, marinele trebuie să facă față unor noi provocări.

Pentru a răspunde nevoilor lor, Naval Group a dezvoltat diverse nave și soluții inovatoare, printre care:

  • SMX 31E: cel mai nou concept de submarin digital

SMX31E integrează cele mai recente tehnologii digitale pentru o eficiență operațională consolidată și o versatilitate semnificativă de utilizare. Mai ascunsă datorită învelișului ei biomimetic, nava beneficiază și de o capacitate de stocare a energiei electrice de neegalat și de un nou concept de propulsie. SMX31E oferă o soluție mai discretă, mai autonomă și mai flexibilă. Mai mult decât o navă inteligentă, SMX31E constituie o forță navală inteligentă pentru a câștiga superioritate pe viitoarele câmpuri de luptă subacvatice.

Folosind tehnologie avansată de inteligență artificială, acest submarin oferă conectivitate maximă pentru a interacționa cu restul flotei într-o rețea subacvatică distribuită. Acest nou design IT permite echipajului să colecteze și să proceseze datele în mod eficient cu ajutorul senzorilor de la distanță, permițându-le să stăpânească situația tactică subacvatică. La sfârșitul zilei, SMX 31E poate monitoriza zone de 10 ori mai mari decât în ​​prezent, cu aceeași eficiență.

Această navă inteligentă ține întotdeauna decizia umană la curent și devine un multiplicator de forță datorită integrării tuturor tipurilor de drone, inclusiv a dronelor de dimensiuni mari. Conectați între ei, acești vectori contribuie la un control mai bun al unui câmp de luptă subacvatic extins.

  • D19: UUV dovedit pe mare, special adaptat pentru misiuni militare

Naval Group a dezvoltat D19, un UUV la dimensiunea unei torpile grele, capabil să facă diverse unor

misiunilor militare de lungă durată. Poate îndeplini o mare varietate de misiuni, inclusiv război anti-submarin, contramăsuri de mine, informații de război electronic, supraveghere și recunoaștere (ISR) etc.

Lansat de pe un submarin, o navă de suprafață sau de pe țărm, D19 UUV va putea opera la o distanță de peste 100 de mile marine pentru mai mult de 30 de ore. Acesta va putea transporta diverși senzori (radar, camere, sonar, antene etc.) pentru misiuni de identificare, recunoaștere sau bruiaj și poate naviga cu viteze cuprinse între 0 și 25 de noduri.

Deja dovedit pe mare pentru diferite misiuni datorită efortului comun al Grupului Naval și al Marinei Franceze, D19 combină rezistența lungă și inteligența pentru a oferi o gamă largă de operațiuni.

  • Energie inteligentă: revoluția AIP și o nouă generație de sistem de baterii Litiu-ion pentru submarine

Tehnologia cu celule de combustibil prezintă cea mai bună eficiență pentru alimentarea cu energie electrică și este generatorul electric preferat pentru UUV sau submarine. Naval Group a dezvoltat un sistem Air Independent Propulsion (AIP) alimentat de celule de combustibil de ultimă generație numite FC2G. Naval Group AIP oferă submarinelor non-nucleare o capacitate operațională fără precedent, permițându-le să rămână scufundate săptămâni întregi.

Naval Group a dezvoltat, de asemenea, un sistem de baterii Li-on de înaltă performanță și foarte sigure pentru a oferi submarinelor sale capacități operaționale remarcabile, precum și o perioadă de imersie și un timp de reîncărcare în mare măsură optimizat. Sistemul de baterii Li-ion LIB, îmbunătățește securitatea și performanța la bordul submarinelor dezvoltate de Naval Group. Acest sistem permite o rată de indiscreție redusă (timp de încărcare redus, mai puțină disipare a energiei), o mai mare optimizare a energiei de la bord, flexibilitate în utilizarea operațională și viteză mare disponibilă indiferent de starea de încărcare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Postări asemănătoare